maandag 26 oktober 2009

Houten letters

In onze stand op de Woonbeurs hadden we van die mooie houten letters op de muur. Deze zijn verzorgd door Claudesign - the letter faktory. Zij maakte precies ons logo na en het resultaat mocht er zeker zijn. Veel bezoekers bleven er even naar kijken.
Claudia maakt op verzoek deze letters voor bedrijven en particulieren. En er zijn nog veel mogelijkheden want je kunt ook letters krijgen met een print of juist onbehandeld zodat je ze zelf kunt bewerken. Neem snel een kijkje op haar site!

1 opmerking:

  1. Geachte NU Interieur Ontwerp, Van Claudia Roorda van Claudesign ben ik naar jullie verwezen en heb ik jullie website gekregen. Inspirerend! Mijn vraag aan u is welke grijze verfkleur (nummer, naamproduct, soort)heeft u gebruikt op wand bij het artikel over houtenletters. Ik begrijp dat het uw stand op de woonbeurs van afgelopen jaar is. graag van u vernemend, teken ik,
    groet, Brigitte Wouters
    e-mailadres: r.tiller@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen